Voge i përgjigjet kërkesës për motoçikleta Trail me karakter të theksuar off-road me modelin e ri DS800 Rally. Ky model bashkon të gjitha karakteristikat tipike të segmentit: një maxi enduro me motor binjak, e lehtë dhe e shkathët, e aftë të lëvizë me siguri si në rrugë me kthesa të asfaltuara, ashtu edhe në shtigje me dhe, falë një strukture mekanike të jashtëzakonshme.
Dizajni dhe ergonomia
Dizajni i DS800 Rally është frymëzuar drejtpërdrejt nga bota e garave të raid-it, duke përfshirë elemente estetike dhe funksionale që optimizojnë performancën në kushte të ndryshme. Karroceria e saj, e prodhuar me materiale cilësore, paraqet një vijë vertikale dominuese, në stilin e motoçikletave që përshkojnë dunat e shkretëtirës. Zona qendrore, më e hollë dhe ergonomike, është menduar për t’i ofruar pilotit liri totale lëvizjeje edhe në seksionet më teknike off-road, pa ndikuar negativisht në kapacitetin e depozitës, e cila është e madhe: plot 24 litra.
Gjatë zhvillimit të saj, iu kushtua vëmendje e veçantë ergonomisë. Timoni mund të rregullohet falë pozicionit të ndryshueshëm të mbajtëseve; sedilja, e vendosur në 850 mm lartësi nga toka, së bashku me përmasat e ngushta të motoçikletës, ofron një aksesueshmëri të dukshme, gjë që lehtëson kontrollin edhe me shpejtësi të ulët. Forma e vazhduar e sediljes së dyfishtë është konceptuar për të lejuar lëvizshmëri maksimale pa sakrifikuar komoditetin dhe duke lënë hapësirë të mjaftueshme për një pasagjer.
Motori
Në zemër të DS800 Rally ndodhet një motor i ri binjak në paralel me kapacitet 798 cc. Ky motor i gjeneratës së fundit zhvillon një fuqi maksimale prej 94 kuaj fuqi në 9.000 rpm dhe një çift rrotullues maksimal prej 81 Nm në 6.500 rpm. Motoçikleta ka një transmision me gjashtë marshe dhe një sistem embrioni hidraulik anti-rikthim, për të ofruar performancë të lartë edhe në kushte të vështira, si në rrugë ashtu edhe jashtë saj.
Shpërndarja e fuqisë është optimizuar për të siguruar një përgjigje të menjëhershme dhe lineare në gjithë gamën e përdorimit, duke ofruar një përshpejtim të fortë dhe elasticitet të madh në ecje. Falë këtyre karakteristikave, DS800 Rally është po aq efektive në udhëtime në autostradë, sa edhe në sfidat më ekstreme të off-road. Për më tepër, ajo ofron dy mënyra drejtimi, duke lejuar personalizimin e shpërndarjes së fuqisë sipas preferencave të drejtuesit dhe kushteve të terrenit.
Strukturë mekanike e nivelit të lartë
Një nga pikat më të forta të 800DS Rally është struktura e saj mekanike, e optimizuar në të gjitha komponentët për të ofruar performancë të shkëlqyer si në rrugë ashtu edhe jashtë saj.
Gomat tubeless me përmasa: 21″ përpara dhe 18″ pas janë një zgjedhje teknike që përmirëson performancën në çdo lloj terreni. Rrota e përparme ofron stabilitet më të madh në drejtim dhe kapacitet më të mirë për të kapërcyer pengesa, ndërsa ajo e pasme siguron një sipërfaqe më të madhe kontakti, duke optimizuar tërheqjen. Të dyja rrotat, të tipit tangjencial dhe pa dhomë ajri, janë të pajisura me goma Pirelli Scorpion Rally STR, të njohura për shumëllojshmërinë dhe përshtatshmërinë e tyre në motoçikleta Trail.
Burimi i artikullit: https://enduromagazine.com/voge-presenta-la-nueva-ds800-rally/