Me titullin “Voge 500 AC: Klasikisht mirë”, revista e specializuar World of Bike prezanton raportin e drejtimit të Voge 500 AC nga rubrika “Testride” . Përfundimi i shoferit është pozitiv. Këtu janë disa fragmente nga artikulli:
“Të ashtuquajturat neoklasikë, biçikleta moderne në kasë retro ndonjëherë qartë, ndonjëherë më pak të dallueshme, aktualisht po festojnë një fillim të lumtur – veçanërisht në klasën e mesme të ulët. Sepse për shkak të karakteristikave të tyre teknike, ato po provojnë të jenë të pajtueshme me A2 dhe kështu potencialisht i përshtatshëm për sasi – dhe në përputhje me rrethanat do të menaxhohet në mënyrë të përkushtuar nga lojtarët kryesorë në anën e prodhuesit dhe shitjes me pakicë.”
“Benelli e ka shtyrë me sukses Leoncino 500 të saj në rrjetin fillestar për disa vite. Dhe tani marka e re e motoçikletave Voge, e cila shpërndahet në këtë vend nëpërmjet partnerit tregtar të importuesit Weiden MSA GmbH, po përparon gjithashtu në këtë fushë: në forma e 500 AC. Ne e kemi marrë biçikletën e tërhequr mirë pak më afër.”
“Motori i 500 AC, një binjak paralel i gjallë dhe i disiplinuar me kapacitet 471 kub, fuqi 34.5 kW (47 hp) dhe një çift rrotullues prej 44.5 Nm, pastaj formon karakterin thelbësor të një automjeti që – kjo është ajo që ne mundëm. për të përcaktuar gjatë udhëtimit tonë të provës – mungon çdo ajri dhe hiri, filozofia e funksionimit të të cilave mund të reduktohet në një formulë të thjeshtë: uluni, kuptoni, largohuni, argëtohuni.”
“Megjithëse pajisja celulare e vetë Voge mund të integrohet gjithashtu në kabinë me anë të Bluetooth, teknikët e elektronikës Voge
nuk i kushtuan ndonjë rëndësi thellësisë shumë të madhe të ndërveprimit – pothuajse mund të thuhet: Faleminderit Zotit.”
“Që nga metri i parë, shoferi i Voge mund të ndihet i sigurt, me njësinë e gjallë, që nuk e tepron kurrë, të 500 AC, e cila mbahet në gjendje shpirtërore nga një kuti ingranazhi me gjashtë shpejtësi me gjalpë që mund të zhvendoset pothuajse në heshtje, të ndihet i armatosur për çdo situatë trafiku.”
“Voge ndjek ndryshimet e shpejta të drejtimit jashtëzakonisht me dëshirë, pothuajse me lakmi, dhe biçikleta merr me qetësi edhe kthesat më të forta. Me sistemin e frenimit nga Nissin, me disqe të dyfishta 298 mm në pjesën e përparme, thjeshtësia e përvojës vazhdon pa probleme.”
“Një fjalë më shumë për ergonominë: Me një lartësi sediljeje prej 810 milimetrash, drejtuesit e një gamë të gjerë lartësish mund të ndihen mirë të integruar në automjet, timoni i gjerë shtrihet mirë në dorë, levat e duarve mund të rregullohen disa herë. manovrimi është i shkëlqyer.”
Përfundimi: “Me 500 AC, Voge ka bërë një goditje të fortë. Përveç rezervuarit me llamba dhe fenerëve të rrumbullakët, ka vetëm disa kujtime reale retro që mund të gjenden në të. Por trajtimi i biçikletës, drejtimi dhe frenimi i saj sjelljen, manovrimin e saj, e kemi përjetuar të gjithë personazhin si vërtetë klasik, domethënë klasik-mirë.”
Artikulli i plotë gjendet në numrin aktual të World of Bike ose mund të lexohet në internet .
(Burimi: World of Bike, numri gusht 2022, www.world-of-bike.de)