Hannoversche Allgemeine publikoi një raport shumë interesant dhe të detajuar rreth Voge 500AC tonë . Këtu mund të lexoni disa pjesë nga teksti:
“Me modelin 500AC, Voge ka krijuar një biçikletë të zhveshur që hedh poshtë në mënyrë mbresëlënëse rezervat për makinat kineze me dy rrota. Rezultati është një produkt cilësor që ka atë që duhet për t’u bërë klasik.”
“Gjë që na kthen në Voge (shqiptohet “Woudsch”), një degë e Grupit Kinez Loncin. Në pak më pak se 30 vjet, Loncin është bërë një nga prodhuesit më të mëdhenj të motorëve dhe motoçikletave dhe sot punëson 7000 njerëz, 200 prej tyre. në kërkime.”
“Voge 500 Classic, një makinë 48-hp nga segmenti neoklasik, sigurisht që nuk mund të thuhet se është “inferior”. Biçikleta e zhveshur e tërhequr shumë këndshëm bën një përshtypje të sigurt, në disa raste edhe e zbatuar me një dashuri të vërtetë për detaj dhe bën në çdo aspekt një përshtypje të rritur që, aq shumë është thënë tashmë, është konfirmuar në testin praktik të RND.”
“Pozicioni i ulur i drejtë dhe timoni i pozicionuar në mënyrë ideale premtojnë rrëshqitje të rehatshme dhe të rehatshme, levat, çelsat dhe instrumentet e lehtë për t’u përdorur nuk paraqesin gjëegjëza. Një tërheqës i vërtetë është ekrani me ngjyra TFT, i cili, ndër të tjera, madje tregon presionin e gomave, ajo që është në këtë klasë është e pazakontë.”
“Fakti që mund të çiftohet gjithashtu me një smartphone, në mënyrë që të mund të bëni telefonata (përmes kufjeve) ose të dëgjoni muzikë gjatë vozitjes duhet të jetë një pikë unike e shitjes në klasën 500.”
“Por shumë gjëra të tjera duken të menduara mirë dhe të vlefshme. Shkarkimi prej çeliku inoks është një festë tjetër për sytë dhe gjithashtu jo e natyrshme në këtë klasë, e cila vlen edhe për levat e rregullueshme dhe valvulat e gomave, të cilat janë të kënduara për më mirë. aksesueshmërinë.”
“Dhe biçikleta ecën po aq mirë ashtu siç lexohet në të gjitha këto. Voge lëviz çuditërisht me vetëbesim dhe qetësi, dhe askush nuk është i mbingarkuar këtu. Tufa dhe ndërrimi i marsheve mund të përdoren pa shumë përpjekje, dhe neoklasiku pothuajse merr kthesat sikur të jetë ndezur. binarët, dhe ai nuk është aspak i njohur me gërvishtjet nervore me shpejtësi më të larta.”
“500AC është krijuar për surfim të relaksuar dhe është shoku më i mirë që mund të dëshironi. Përveç kësaj, ai ju falënderon që nuk e shtrydh gamën e rrotullimeve me një konsum të mirë prej pak më shumë se katër litra – që nga ana tjetër do të thotë faza të pandërprera të më shumë se 400 kilometra të mundshme”.
“Por të paktën këto shqetësime mund të shpërndahen me pak arsye: Kinezët e dinë se duhet të kompensojnë mungesën e traditës në ndërtimin e motoçikletave me cilësi edhe më të madhe nëse duan të arrijnë qëllimin e tyre për të qenë të suksesshëm në Evropë”.
Raportin e plotë mund ta lexoni online këtu .
(Burimi: Hannoversche Allgemeine)